reparatieverzoek wijziging doorgeven veel gestelde vragen contact

Kwaliteit

Het is voor ons belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We willen graag weten wat we goed doen, maar ook wat volgens u beter kan. Daarom laten we doorlopend een onderzoek uitvoeren. Dat gebeurt door het KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. Vinden veel huurders dat wij het goed doen, dan krijgen wij het keurmerk KWH-Huurlabel.

Uw mening is belangrijk

Het KWH-Huurlabel onderzoekt alle zaken waar u mee te maken kunt krijgen, zoals:

  • Handelen wij reparaties goed af?
  • Komen wij onze afspraken na?
  • Worden uw klachten naar tevredenheid opgelost?

KWH stuurt vragenlijsten naar onze huurders om hun mening te vragen en belt met huurders om de vragen telefonisch door te nemen.


 

Keurmerk KWH-Huurlabel

Uit het onderzoek komen rapportcijfers. Een deskundige en onafhankelijke commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed, dan verdient de corporatie het keurmerk KWH-Huurlabel.

Wij hebben dit KWH-Huurlabel en daar zijn we trots op. Dit betekent niet dat we niets meer hoeven doen. KWH onderzoekt namelijk iedere maand of onze klanten tevreden zijn. En of wij het keurmerk mogen behouden. Op deze manier weten wij steeds wat we goed doen en wat er beter kan in onze dienstverlening aan u.


Bent u niet tevreden?

Werken met het KWH-Huurlabel wil niet zeggen dat alles perfect verloopt. Misschien bent u ergens ontevreden over? Laat het ons weten. Zo kunnen wij verder verbeteren.